Czego oczekujemy?

  1. dobrej organizacji czasu pracy
  2. otwartości i komunikatywności
  3. dyspozycyjności i samodzielności
  4. znajomości programów pakietu MS Office (Word, Excel).

Co będzie dodatkowym atutem?

  1. wcześniejsze doświadczenie (praktyka) w kancelarii radcowskiej lub adwokackiej, czy też w innej instytucji zajmującą się obsługą prawną
  2. znajomość programów informacji prawnej (Lex, Legalis)
  3. znajomość języka angielskiego lub innych

Co oferujemy i jaki będzie zakres zadań?

  1. praktyczne zdobywanie wiedzy 
  2. ciekawą i odpowiedzialną pracę
  3. duży zakres samodzielności i odpowiedzialności przy realizacji zadań
  4. możliwość rozwoju zawodowego i nawiązania stałej współpracy
  5. wykonywanie czynności asystenckich, w tym wsparcie merytoryczne
  6. przygotowywanie projektów pism procesowych, opinii i informacji prawnych oraz wszelkiego rodzaju informacji
  7. pomoc przy czynnościach biurowych i bieżąca archiwizacja dokumentów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem (opcjonalnie z listem motywacyjnym) pocztą elektroniczną na adres: biuro@adwokatoder.pl

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. W CV prosimy o umieszczenie klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.