Czego oczekujemy?
- dobrej organizacji czasu pracy
- otwartości i komunikatywności
- dyspozycyjności i samodzielności
- znajomości programów pakietu MS Office (Word, Excel).
Co będzie dodatkowym atutem?
- wcześniejsze doświadczenie (praktyka) w kancelarii radcowskiej lub adwokackiej, czy też w innej instytucji zajmującą się obsługą prawną
- znajomość programów informacji prawnej (Lex, Legalis)
- znajomość języka angielskiego lub innych
Co oferujemy i jaki będzie zakres zadań?
- praktyczne zdobywanie wiedzy
- ciekawą i odpowiedzialną pracę
- duży zakres samodzielności i odpowiedzialności przy realizacji zadań
- możliwość rozwoju zawodowego i nawiązania stałej współpracy
- wykonywanie czynności asystenckich, w tym wsparcie merytoryczne
- przygotowywanie projektów pism procesowych, opinii i informacji prawnych oraz wszelkiego rodzaju informacji
- pomoc przy czynnościach biurowych i bieżąca archiwizacja dokumentów.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem (opcjonalnie z listem motywacyjnym) pocztą elektroniczną na adres: biuro@adwokatoder.pl
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. W CV prosimy o umieszczenie klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.